28-02-2008, 23:37 PM
Tere
Värskendan siis veidike teemat kaa. Praeguseks on enamus asju kroomimises, samuti läksid poldid freesija kätte, et saaks need sooned tehtud. Esmaspäeval peaks saama maalri käest kätte raami koos mõningate pudinatega. Mõnda aega tagasi viisin klaaskuulipritsi karterid ja silindri koos peaga + mõned tagaamorditükid. Loodan need ka lähiajal tagasi saada. Seejärel saab alustada nii mootori kui ka ratta enda kokkupanekut.
Kuna vahepeal oli aega liiga palju siis sai enam vähem valmis ehitatud selline spetsiaalne Pannonia mootoripukk. Mõõte kuskilt võtta ei olnud, seega sai see valmistatud "silm sirkel, nina vinkel" meetodil. Praeguseks juba funktsioneerib, kuid vajab veel vähest viimistlemist.
Värskendan siis veidike teemat kaa. Praeguseks on enamus asju kroomimises, samuti läksid poldid freesija kätte, et saaks need sooned tehtud. Esmaspäeval peaks saama maalri käest kätte raami koos mõningate pudinatega. Mõnda aega tagasi viisin klaaskuulipritsi karterid ja silindri koos peaga + mõned tagaamorditükid. Loodan need ka lähiajal tagasi saada. Seejärel saab alustada nii mootori kui ka ratta enda kokkupanekut.
Kuna vahepeal oli aega liiga palju siis sai enam vähem valmis ehitatud selline spetsiaalne Pannonia mootoripukk. Mõõte kuskilt võtta ei olnud, seega sai see valmistatud "silm sirkel, nina vinkel" meetodil. Praeguseks juba funktsioneerib, kuid vajab veel vähest viimistlemist.
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967