22-09-2003, 13:48 PM
Parima võimaliku õli kasutamine tänapäevase õlivaliku puhul tähendab seda, et mingi 5% mootoriressursi suurendamiseks/parendamiseks tuleks kulutada 100% rohkem hinda.
See variant võib mõttekas olla tsikli puhul, mille hind on mõõdetav Mkr-ga.
Tavalise tsikli puhul on see mõttetu raiskamine. Tuleb leida mingi optimaalne vahekord -- mootori kulumine ja hind.
See oleks mingi poolsünt vahekorras kuskil 1:30-40. Avtooli ja siguli õli ei ole tõesti mõtet enam kasutada.
Tagant tulev sodi ei ole aga õli probleem, vaid korrastamata mootori tunnus.
See variant võib mõttekas olla tsikli puhul, mille hind on mõõdetav Mkr-ga.
Tavalise tsikli puhul on see mõttetu raiskamine. Tuleb leida mingi optimaalne vahekord -- mootori kulumine ja hind.
See oleks mingi poolsünt vahekorras kuskil 1:30-40. Avtooli ja siguli õli ei ole tõesti mõtet enam kasutada.
Tagant tulev sodi ei ole aga õli probleem, vaid korrastamata mootori tunnus.