2T õlid
#8

Parima võimaliku õli kasutamine tänapäevase õlivaliku puhul tähendab seda, et mingi 5% mootoriressursi suurendamiseks/parendamiseks tuleks kulutada 100% rohkem hinda.
See variant võib mõttekas olla tsikli puhul, mille hind on mõõdetav Mkr-ga.
Tavalise tsikli puhul on see mõttetu raiskamine. Tuleb leida mingi optimaalne vahekord -- mootori kulumine ja hind.
See oleks mingi poolsünt vahekorras kuskil 1:30-40. Avtooli ja siguli õli ei ole tõesti mõtet enam kasutada.
Tagant tulev sodi ei ole aga õli probleem, vaid korrastamata mootori tunnus.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
2T õlid - Autor: kolmpool - 20-09-2003, 22:28 PM
[Sõnumit pole] - Autor: Olaf - 21-09-2003, 10:17 AM
[Sõnumit pole] - Autor: kolmpool - 21-09-2003, 13:29 PM
[Sõnumit pole] - Autor: Raigo - 21-09-2003, 18:01 PM
[Sõnumit pole] - Autor: Olaf - 21-09-2003, 18:25 PM
[Sõnumit pole] - Autor: klaabu - 22-09-2003, 10:37 AM
[Sõnumit pole] - Autor: Aspelund - 22-09-2003, 12:08 PM
[Sõnumit pole] - Autor: Kenu - 22-09-2003, 13:48 PM
[Sõnumit pole] - Autor: riho - 22-09-2003, 21:00 PM
[Sõnumit pole] - Autor: kolmpool - 22-09-2003, 23:03 PM
[Sõnumit pole] - Autor: riho - 23-09-2003, 10:09 AM
[Sõnumit pole] - Autor: stretch - 02-10-2003, 13:01 PM
[Sõnumit pole] - Autor: mõlll - 08-10-2003, 17:23 PM
[Sõnumit pole] - Autor: stretch - 16-10-2003, 13:37 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne