05-03-2008, 01:34 AM
teeks natuke kohatut nalja.
Auto on vaid tagaveoline.ülejäänud on ostukärud...
esiveoliste kohta ei oska ise kiita kuna neid eriti ei ole omanud.ja ned vähesed millega olen sõitnud on jätnud kehva mulje.põhjus on lihtne.olen raskema jalaga ja esivedu kipub alati puksima hakkma nii et kord otsib üks ratas pidamist siis teine.roolist läbi tundes on see suht nõme tunne.on ka erandeid olnud.ntx fiat coupe turbo millel on ees plokkdiffer et jõud maha kanda.see oli ka ainus võimalus.sest seda võimu muidu ei jagaks rataste vahel ära.kui aga rahulikult sõita .nii nagu eeskirjad ette näevad,siis ei ole jah esiveolisel midagi tunda ega viga.seega esivedu on korralikele suunatud.
aga ntx tagavedu jääbki jah friikidele ja spetsialiseerunud markidele.
isiklikult olen tagaveoliste reaskuueste opelite fänn aga neid juba ei tehta enam ammu.viimane tagaveoline opel oli 2004 omega ja sis tulid jällegist vaid ostukärud.tundub et peaks marki vahetama...kahju.
tagaveo elisks tooksin selle et õigete võtetega saab väga lihtsalt sseda skeemi sundid kas üle või alajuhitavana käituma.lihtsaim selleks volvo 760 turbo.kuna tal väidetavalt 50-50 kaalujaotus siis talviti sõitsin siis ei olnud muret suunata kurvist läbi kas nina ees või külg ees.seda isegi vanade talverehvide ja ilma roolivõimendita.
vanakooli tehnika austajana ei plaani igapäeva liikuriks omale mittekunagi esiveolist autot muretseda.mööndusena vb nelivedu.
ps mul hetkel 1993a subaru legasy turbol paikneb käsipidur siiski ikkagi tagaratastel.
Auto on vaid tagaveoline.ülejäänud on ostukärud...
esiveoliste kohta ei oska ise kiita kuna neid eriti ei ole omanud.ja ned vähesed millega olen sõitnud on jätnud kehva mulje.põhjus on lihtne.olen raskema jalaga ja esivedu kipub alati puksima hakkma nii et kord otsib üks ratas pidamist siis teine.roolist läbi tundes on see suht nõme tunne.on ka erandeid olnud.ntx fiat coupe turbo millel on ees plokkdiffer et jõud maha kanda.see oli ka ainus võimalus.sest seda võimu muidu ei jagaks rataste vahel ära.kui aga rahulikult sõita .nii nagu eeskirjad ette näevad,siis ei ole jah esiveolisel midagi tunda ega viga.seega esivedu on korralikele suunatud.
aga ntx tagavedu jääbki jah friikidele ja spetsialiseerunud markidele.
isiklikult olen tagaveoliste reaskuueste opelite fänn aga neid juba ei tehta enam ammu.viimane tagaveoline opel oli 2004 omega ja sis tulid jällegist vaid ostukärud.tundub et peaks marki vahetama...kahju.
tagaveo elisks tooksin selle et õigete võtetega saab väga lihtsalt sseda skeemi sundid kas üle või alajuhitavana käituma.lihtsaim selleks volvo 760 turbo.kuna tal väidetavalt 50-50 kaalujaotus siis talviti sõitsin siis ei olnud muret suunata kurvist läbi kas nina ees või külg ees.seda isegi vanade talverehvide ja ilma roolivõimendita.
vanakooli tehnika austajana ei plaani igapäeva liikuriks omale mittekunagi esiveolist autot muretseda.mööndusena vb nelivedu.
ps mul hetkel 1993a subaru legasy turbol paikneb käsipidur siiski ikkagi tagaratastel.