12-03-2008, 10:54 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-03-2008, 10:56 AM ja muutjaks oli valdo.)
kalev60 Kirjutas:Plaanis [...]tulevikus nikeldatud/kroomitud detailide väsimus ka taastada lasta.
Lihtsalt teadmiseks - nikeldamine detailide dekoratiivse galvaanilise kattena oli Voshodi-ajastutel 1960-70ndatel juba AMMU ajalugu, st sellal kasutati eranditult kroomi. Kusagil 1930ndate aastate esimesel poolel ja keskel hakkasid kroomkatted nikkelkatteid "välja sööma", nt 1930ndate lõpul oli nikkel jäänud vaid jalgrataste pärisosaks ja sedagi vaid vahel harva ning mõnede teise- ja kolmandajärguliste detailide juures (sadulapoldid/-mutrid, kiilud jms).
Teise maailmasõja järgseid isendeid, millel oleks kasutatud dekoratiivniklit, ma näinud ei ole. Ikka kroom.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud R,L,P 11-18