12-03-2008, 23:20 PM
1. Lased lohvist õhu välja.
2. Spetsiaalse tugiraua ja suure haamri kaasabil taod rehviserva velje küljest lahti. Kui ei tule, paned vajadusel plangu peale ja sõidad veoauto või traktoriga otsa.
3. Kangutad vitsa heebliga veljeserva soonest lahti (vanatüübilistel võtad ka lukustusrõnga ära)
4. Võtad rehvi ludinaga velje pealt lihtsalt ära.
P.S. Ära korralikke rehve puruks tee, neid võib kellelgi vaja minna.
P.P.S. Vanatüübilisi, eraldiseisva lukusturõngaga 51 velgi ära MINGIL JUHUL vanarauda vii. Neid läheb uunikumi-inimestel (nt minul) VÄGA vaja.
2. Spetsiaalse tugiraua ja suure haamri kaasabil taod rehviserva velje küljest lahti. Kui ei tule, paned vajadusel plangu peale ja sõidad veoauto või traktoriga otsa.
3. Kangutad vitsa heebliga veljeserva soonest lahti (vanatüübilistel võtad ka lukustusrõnga ära)
4. Võtad rehvi ludinaga velje pealt lihtsalt ära.
P.S. Ära korralikke rehve puruks tee, neid võib kellelgi vaja minna.
P.P.S. Vanatüübilisi, eraldiseisva lukusturõngaga 51 velgi ära MINGIL JUHUL vanarauda vii. Neid läheb uunikumi-inimestel (nt minul) VÄGA vaja.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18