13-03-2008, 21:08 PM
krss Kirjutas:kris282 Kirjutas:Kajhuks pole kuskilt raha võtta, et tipp versiooni saada(ühe sellise eest küsiti 5000.-Soovitan soojalt teha omal excelis tabel, kus peaks kajastuma kõik autoga seotud kulud (v.a. oma töö). Pakuksin sellise auto kordategemise hinnaks ainuüksi juppide näol minimaalselt 20-50K vahel (+värvimine), võibolla ka rohkem, nii suurele autole ei saa isegi värvimist (kui teed eeltöö ise) naljalt alla 20K. Kuna see 5K on ca pooleteist korraliku rehvi hind, siis katsu näha ette olukorda paari aasta pärast, kui palju selle kõige peale aega ja raha on kulunud ja ehk leiad ka selle 5K praegu, kui saad selle eest parema tooriku. Praegune auto jääks siis lihtsalt varuosadeks (neil tegelikult veermik teistsugune, suurema mootoriga versioonidel veljed 5 poldiga jpm). Ma väga loodan, et ei vähenda Su entusiasmi praegu, kuid enamus inimesi (sh mina) armastab taastada autosid nii, et alles siis, kui ropp raha kulutatud ja tööd tehtud, jõuab kohale, et oleks pidanud võtma parema tooriku, siis müüakse asi maha ca 100K kahjumiga ja võetakse ette järgmine projekt. Teiste vigadest on odavam õppida kui enda omadest)
Praegune auto on Sul tegelikult lihtsam ka tehnika poolest, st odavam remontida ja mugavust on praktiliselt sama palju kui tippversioonil, nii et "ilma rahata" tegema hakates on Su praegune auto ehk isegi sobivam, kuid ära loodagi, et Sinu isu süües ei kasva
Jah eks te nii ole, aga mul sellest hea, et teine auto veel varuosadeks samasugune.