17-03-2008, 18:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-03-2008, 18:04 PM ja muutjaks oli valdo.)
badass Kirjutas:... mulle tuleb selle auto pilte ja seisukorda vaadates meelde ainult kaks sihtpunkti- pölluralli+kuusakoski.
Ei ole vaja seda isiklikult vötta, lihtsalt tööd on tollega ikka liiga palju. Kui keretöödeks lahti hakkad harutama siis saad ilmselt paremini aru mida ma mötlen.
Taastamine, (originaalist rääkimata) ei saa seal mingil juhul ära tasuda.
Toorik peaks ikka vähe parem olema, seda enam et tegu ei ole mingi teabmis haruldusega.
Kui endale teha, siis ei olegi majanduslik äratasumine see kõige peamisem asi. Esimeseks proovitööks, mida tähendab TEGELIKULT ühe kere tegemine - pleki lõikamine/keevitus ning kaksikkumerate jm keerukate ruumiliste keredetailide replikana valmistamine eeltoodud tegevuste jaoks (läbiroostetanud detailide asenduseks), kõlbab ka see Datsun küll ja küll. Et hiljem juba kogemusi omadanuna julgeks mingi tõsisema liikuri kere ette võtta - vahet pole, kas selleks on MB 770 Grosser, Horch 951, Rolls Royce Wraith, L-1 "Putilov" või mõni muu isend...

Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembris avatud L,P 11-18