18-03-2008, 22:38 PM
Lp kaasfoorumlane kriz3 - me ei ole keegi siin foorumis hiromandid, et oskame diagnoosida mootorit ilma seda nägemata ning põhjalikku kirjeldusi omamata. D-mootoril võib olla mustmiljon asja, mis ilmnedes selle jõu ära võtavad. Loen siin üles tüüpilisimad:
a) süütemomendi valeks minek;
b) küünla riknemine;
c) kõrgepingejuhtme riknemine (läbilöök);
d) süütepooli riknemine;
e) kondendsaatori riknemine või katkestus selle ühenduses;
f) umbes toitesüsteem;
g) sodistunud, st umbes õhufilter;
h) paigast ära läinud segu koostis;
i) liigkulunud kolvigrupp;
j) ebatihedus väntvõlli raamlaagrite kaelustihendites;
k) ebatihedus silindri ja silindripea vahel (moodsates mootorites, vanematel on silinder ühes tükis).
Foorumi viie tegevusaasta jooksul on kõiki neid D-mootorite vigu piisavalt kajastatud koos rikkeotsingumeetoditega. Foorumiotsing abiks.
Teema lukus.
a) süütemomendi valeks minek;
b) küünla riknemine;
c) kõrgepingejuhtme riknemine (läbilöök);
d) süütepooli riknemine;
e) kondendsaatori riknemine või katkestus selle ühenduses;
f) umbes toitesüsteem;
g) sodistunud, st umbes õhufilter;
h) paigast ära läinud segu koostis;
i) liigkulunud kolvigrupp;
j) ebatihedus väntvõlli raamlaagrite kaelustihendites;
k) ebatihedus silindri ja silindripea vahel (moodsates mootorites, vanematel on silinder ühes tükis).
Foorumi viie tegevusaasta jooksul on kõiki neid D-mootorite vigu piisavalt kajastatud koos rikkeotsingumeetoditega. Foorumiotsing abiks.
Teema lukus.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18