20-03-2008, 13:23 PM
Hetkel siis seisukord selline.
![[Pilt: img0097yy9.jpg]](http://img370.imageshack.us/img370/8876/img0097yy9.jpg)
Mootor ei käi ikka nii nagu peab. Käisin karburaatoriga ühe saeteadlase juures. See kontrollis membraanid üle, lasi rõhu sisse, et nõel peaks ja keeras segukruvid originaal seadesse. Kuid ei midagi, mootor tõmbab ikka täis käima ajades ja käima saamiseks tuleb kraaniga ka ime nippe teha, näiteks poolenisti lahti teha jne. Ja kui mootori käima saad ning kraani täielikult avad, sureb mootor vaikselt ära.
Mõni aeg tagasi turgatas pähe selline idee mis võib mootori tööd segada. Sellel flantsil karburaatori ja silindri vahel on lõõr lihtsalt läbi treitud ning ta on mõlemast otsast 19mm. Seetõttu arvan ma, et tekivad keerised silindri pool, kus üle minek flatsilt silindrile on järsk. Idee oleks ta dremeliga ära siluda sujuvalt ning teha silindri poolne ots lõõril sama kujuga kui silindril sisse laske ava on.
![[Pilt: img0097yy9.jpg]](http://img370.imageshack.us/img370/8876/img0097yy9.jpg)
Mootor ei käi ikka nii nagu peab. Käisin karburaatoriga ühe saeteadlase juures. See kontrollis membraanid üle, lasi rõhu sisse, et nõel peaks ja keeras segukruvid originaal seadesse. Kuid ei midagi, mootor tõmbab ikka täis käima ajades ja käima saamiseks tuleb kraaniga ka ime nippe teha, näiteks poolenisti lahti teha jne. Ja kui mootori käima saad ning kraani täielikult avad, sureb mootor vaikselt ära.
Mõni aeg tagasi turgatas pähe selline idee mis võib mootori tööd segada. Sellel flantsil karburaatori ja silindri vahel on lõõr lihtsalt läbi treitud ning ta on mõlemast otsast 19mm. Seetõttu arvan ma, et tekivad keerised silindri pool, kus üle minek flatsilt silindrile on järsk. Idee oleks ta dremeliga ära siluda sujuvalt ning teha silindri poolne ots lõõril sama kujuga kui silindril sisse laske ava on.
I'd rather be scared to death than bored to death!