24-03-2008, 01:14 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-03-2008, 01:30 AM ja muutjaks oli CORRADOg60.)
Milles selle väga madala temperatuuri mõte on? Plaanis ekspeditsioon põhjapoolusele? Nagunii peaks kannatama -36 lahjendatud kontsentraat eesti kliimas ka karmi talve.
Päris eri marke segada ei soovita... Kuigi enamuse vedelikega tõenäoliselt midagi ei juhtu, siis tundmatule X ollusele suvalist peale kallates on tulemus mõnikord väga kole...
Kindlasti ei tohiks segada näit tosooli nime kandvat vedelikku mõne muu jahutusvedelikuga. Olen näinud päris mitme masina jahutussärgis pärast sellist ettevõtmist sellist soga, mida isegi mitmekordse süsteemi läbipesuga sealt välja ei saa...
P.S Kui süsteemis on teadmatta päritolu ja vanusega vedelik, on minu arust kõige kindlam see sealt välja lasta, süsteem läbi pesta,olemasolevad või suure tõenäosusega lähiajal tekkida võivad (näit korralikult pragunenud lõdvik) lekked kõrvaldada ja siis korralik värske kraam sisse kallata...
On pärast seda rahulikum nii endal, kui ka masinal.
Päris eri marke segada ei soovita... Kuigi enamuse vedelikega tõenäoliselt midagi ei juhtu, siis tundmatule X ollusele suvalist peale kallates on tulemus mõnikord väga kole...
Kindlasti ei tohiks segada näit tosooli nime kandvat vedelikku mõne muu jahutusvedelikuga. Olen näinud päris mitme masina jahutussärgis pärast sellist ettevõtmist sellist soga, mida isegi mitmekordse süsteemi läbipesuga sealt välja ei saa...
P.S Kui süsteemis on teadmatta päritolu ja vanusega vedelik, on minu arust kõige kindlam see sealt välja lasta, süsteem läbi pesta,olemasolevad või suure tõenäosusega lähiajal tekkida võivad (näit korralikult pragunenud lõdvik) lekked kõrvaldada ja siis korralik värske kraam sisse kallata...
On pärast seda rahulikum nii endal, kui ka masinal.