2võrri mootorit omavahel koos
#10

rauno600 Kirjutas:Aga kahest võrri mootorist pole pilte või andmeidSmile.

Mõtle oma peaga Smile

Üks võimalikest lihtsamatest ning kodus "põlve otsas" tehtavatest lahendustest on ehk kasutada peaülekande abi/hammasrattaid, millede omavahelise hambumisseviimise abil saad esimese mootori jõu kanda tagumisele üle.

Ehk siis paned ühe mootori "suure" hammasratta hambuma teise mootori "väikesega" ja jätad siduri/veoketiratta alles tagumisel mootoril; esimesel mootoril võtad veoketiratta maha (ja võibolla jäigastad "suure" hammasratta kuidagi võlliga sidurimängu asemel). Jääb ära ülekandehammasrataste isetegemine ja/või teha laskmine jms...

Loomulikult tuleb lõikuda/ringi teha mõlema mootori karteripooli ning ühendada mootorid kartereidpidi kuidagimoodi niiviisi, et parajasti hammasülekanne (sel juhul siis neli järjestikulist hammasratast) keskelt "täpselt haakuks". Võibolla tuleb midagi muuta (tagumise mootori) siduris, selleks et see kannataks poole suuremat pöördemomenti. Võib-olla veel midagi, mis hetkel pähe ei karga.

Igatahes võiks see olla esimene tõsisem näpuharjutus algajale motospetsile Smile Soovitan ainult projekt "ilusa lõpuni" viia, st teha vaadata kannataval kujul valmis ka kõik vahetükid, kaitseplekid, viimistleda/varjata karterite lõikejooned jms. Samuti ka viimistletud kujul valmis teha erikujuline võrriraam, nii et asjal jääks ilus välimus ning eemalt meenutaks isend V-asetusega mini-Harleyd Wink

Usun, et kindlasti on minukirjeldet "nalja" ka Eestis keegi teinud - olen ise ka kunagi mõelnud seda naljavikuks teha, kuid olen jätkuvalt (viimased 20 aastat) uunikumide restaureerimist pidanud palju prioriteetsemaks tegevuseks.

Minupoolne lisasoovitus vaid - tükeldada moodsaid ja senini lademeis vedelevaid D6 või D8 mootoreid ning jätta D4/D5 uunik-mootorid rahule (st restaureerijate pärusmaaks) Smile

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme avatud R,L,P 11-18
Vasta


Sõnumeid selles teemas
2võrri mootorit omavahel koos - Autor: rauno600 - 27-03-2008, 18:25 PM
RE: 2võrri mootorit omavahel koos - Autor: Jesper - 27-03-2008, 18:37 PM
RE: 2võrri mootorit omavahel koos - Autor: rauno600 - 27-03-2008, 18:41 PM
RE: 2võrri mootorit omavahel koos - Autor: valdo - 27-03-2008, 20:47 PM
RE: 2võrri mootorit omavahel koos - Autor: Aspelund - 27-03-2008, 19:04 PM
RE: 2võrri mootorit omavahel koos - Autor: hillar - 27-03-2008, 19:38 PM
RE: 2võrri mootorit omavahel koos - Autor: Potsataja103 - 27-03-2008, 21:34 PM
RE: 2võrri mootorit omavahel koos - Autor: rauno600 - 27-03-2008, 19:40 PM
RE: 2võrri mootorit omavahel koos - Autor: Aspelund - 27-03-2008, 19:48 PM
RE: 2võrri mootorit omavahel koos - Autor: rauno600 - 27-03-2008, 20:03 PM
RE: 2võrri mootorit omavahel koos - Autor: oldmoped - 27-03-2008, 20:30 PM
RE: 2võrri mootorit omavahel koos - Autor: rauno600 - 27-03-2008, 22:06 PM
RE: 2võrri mootorit omavahel koos - Autor: CORRADOg60 - 27-03-2008, 22:36 PM
RE: 2võrri mootorit omavahel koos - Autor: rauno600 - 27-03-2008, 23:05 PM
RE: 2võrri mootorit omavahel koos - Autor: rauno600 - 28-03-2008, 20:16 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne