30-03-2008, 23:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-03-2008, 23:25 PM ja muutjaks oli coldrexX.)
väike seletus: 6 käigulisest kastist vahetati hammasrattas nr. 5! numbriks oli 33**, ma ei tundnud huvi busside vastu, kuid lapsepõlve sõbra isa sõitis 3319ga (see oli ka 260, tippkiirusega üle 120 km/h), ja on näitanud rekordi omava bussi.
TAK'is olid ka kiire ülekandega bussid, nagu 1036, 2218, 2260, 2325, 2856 ja eriti 2801.
lasnamäel olid kõik öövalve bussid ja mõned rävala omad samamoodi tuunitud.
kiire reduktoriga oli lõõts 3601(vist), mis sai roheliseks, ja 3687 (http://fotoalbum.ee/photos/coldrexX/22962513) lõõts oli ümbertehtud kiire käigukastiga...
P.S.: pumpadest. 3578'st tava ülekannega pigistati üle 90 km/h, tänu "kruttitud" pumbale.
(Pöörded jah, olid üle mõistuse)
TAK'is olid ka kiire ülekandega bussid, nagu 1036, 2218, 2260, 2325, 2856 ja eriti 2801.
lasnamäel olid kõik öövalve bussid ja mõned rävala omad samamoodi tuunitud.
kiire reduktoriga oli lõõts 3601(vist), mis sai roheliseks, ja 3687 (http://fotoalbum.ee/photos/coldrexX/22962513) lõõts oli ümbertehtud kiire käigukastiga...
P.S.: pumpadest. 3578'st tava ülekannega pigistati üle 90 km/h, tänu "kruttitud" pumbale.
(Pöörded jah, olid üle mõistuse)
ei oska kielt!