12-04-2008, 07:35 AM
TeeTL Kirjutas:Tehnoloogiaid on niisama palju kui tegijaid.Asi pole tehnoloogias vaid võimalustes (vähemalt minu puhul).
Seda olen märganud jah, et krunt väga hästi ei kaitse pikemaks ajaks niiskesse ruumi seisma jäetavaid toorpindasid.
Nende piltide pealt ja alt ei osanud küll välja lugeda, kas hiljem on kavas krundi asemel pealekantud kattevärv uuesti eemaldada, ja alles siis kruntida või veel kuidagi teisiti läheneda.
...
Kahjuks jah piltide kommentaarides pole kirjas minu tulevikuplaane, aga vähemalt pildil nähtut olen püüdnud kirjeldada.
Püüan siis siinkohal lahti seletada tehtud ja tegemisele tulevad tööd:
1. Kunas see auto minul igapäevases kasutuses (vastupidiselt Valdo pobi projektile) siis ei saa ma liigelda ainult krunditud autoga.
2. Et originaal värv oli muutunud kasutamiskõlbmatuks (loe valmisesegatud värv oli ajaga 4 kuud ära kuivanud) siis tuli leida kiire lahendus Sadolini näol.
3. Kõik eeltööd on tehtud roostemuundur, happekrunt jne. vahele jäi ainult pahteltamise ja lihvimise etapp.
4. Seega nüüd tuleb vaid matistada see "ajutiselt" pealevärvitud Sadolin värv, pahtel peale kanda , siledaks lihvida siis pritspahtel ja jälle uus krunt ning siis originaal värv ja lõpuks lakk.
Sellega peaks need tagumised tiivad jälle head välja nägema.