14-04-2008, 11:52 AM
jätkame teemal: teemast mööda.
Aastal 1988 olid naastrehvid (ja mitte naelkummid) kindlasti levinud ka Eesti pinnal, sest oli au isiklikult sõita kahe Lada-ga milledel need alla olid keeratud ja ш tähistus oli mäletamist mööda sees ka 1985 aasta LE parandustes. (mille järele esimest õpetust sain).
Kusjuures oli tegu mitte nõuk. päritolu, vaid nn idabloki riikide toodanguga, millele valmis pesadesse kohalikud meistrid naastud sisse lasid.
oma esimesed naastrehvid sain Soomest, esimese "päris" autoga kaasa 1992 ja liikur oli aastast 1981.
arvestades tegelikku ls. numbrit (napilt üle 100 tkm), täidetud hooldusraamatut (mille järgi autot kasutati intensiivselt vaid esimestel aastatel) ja tegelikku rehvide seisu, võis vabalt tegu olla esimeste ja ainukeste talverehvidega mis sellele autole soetatud esimestel talvedel.
Aastal 1988 olid naastrehvid (ja mitte naelkummid) kindlasti levinud ka Eesti pinnal, sest oli au isiklikult sõita kahe Lada-ga milledel need alla olid keeratud ja ш tähistus oli mäletamist mööda sees ka 1985 aasta LE parandustes. (mille järele esimest õpetust sain).
Kusjuures oli tegu mitte nõuk. päritolu, vaid nn idabloki riikide toodanguga, millele valmis pesadesse kohalikud meistrid naastud sisse lasid.
oma esimesed naastrehvid sain Soomest, esimese "päris" autoga kaasa 1992 ja liikur oli aastast 1981.
arvestades tegelikku ls. numbrit (napilt üle 100 tkm), täidetud hooldusraamatut (mille järgi autot kasutati intensiivselt vaid esimestel aastatel) ja tegelikku rehvide seisu, võis vabalt tegu olla esimeste ja ainukeste talverehvidega mis sellele autole soetatud esimestel talvedel.