16-04-2008, 23:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-04-2008, 23:34 PM ja muutjaks oli denis23.)
Eelkõnejaga olen nõus.
aasta 2005/6 talve olen sõitnud 1977 aasta tagaveolise MB W116, millel olid siledad M+S kummid all. Ilma mingite probleemideta.
Järgmisel aastal ostsin uue Lexuse RX, millel on püsinelivedu, ABS, VCS ja kõik muu pluss boonuseks veel uhiuued Nokia Hakkapeliita naelrehvid.
Isegi ilma elektroonilise stabiilsuskontollita, selle auto külglibisemisse ajada isegi teoreetiliselt pea võimatu. Olen sõitnud kaks talve kui esimest korda keset metsateed kuulsin imeliku piiksu.
Pärast selgus et stabiilsuskontoll hakkas tööle. Enne sai kaks talve sõitnud.
Aga vaadake - vaatamata kõigile, tehakse nende autodega ikka avariisid. Sest et kui sõita normaalselt ei oska või ei taha, ükski süsteem sind ei päästa.
aasta 2005/6 talve olen sõitnud 1977 aasta tagaveolise MB W116, millel olid siledad M+S kummid all. Ilma mingite probleemideta.
Järgmisel aastal ostsin uue Lexuse RX, millel on püsinelivedu, ABS, VCS ja kõik muu pluss boonuseks veel uhiuued Nokia Hakkapeliita naelrehvid.
Isegi ilma elektroonilise stabiilsuskontollita, selle auto külglibisemisse ajada isegi teoreetiliselt pea võimatu. Olen sõitnud kaks talve kui esimest korda keset metsateed kuulsin imeliku piiksu.
Pärast selgus et stabiilsuskontoll hakkas tööle. Enne sai kaks talve sõitnud.
Aga vaadake - vaatamata kõigile, tehakse nende autodega ikka avariisid. Sest et kui sõita normaalselt ei oska või ei taha, ükski süsteem sind ei päästa.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.