18-04-2008, 10:14 AM
Usun, et kuni taastatud EV algusaastateni polnud Riiklikul Autoinspektsioonil (ja vast ehk ka esimeste aastate ARKil) kindlat kontseptsiooni, mis tagastatud/äravõetud numbrimärkidega teha. Ja vast siis läks käiku kohalike jupijumalate leidlikkus.
Julgen seda väita seetõttu, et 1991. aasta kevadel leidsin ühelt kohalikult prügimäelt suure koorma Soome numbrimärke - enamik pooleks lõigatud (mõlemad pooled alles!), osa aga päris terved! Eeldan, et need olid kogunenud niiviisi, et Soomest toodi siia auto (see tegevus muutus tollal ülitavaliseks) ning siis numbrimärke vahetades kogunesid Soome omad kusagile kolikambrisse, kus need ühel hetkel lihtsalt prügimäele viidi.
Julgen seda väita seetõttu, et 1991. aasta kevadel leidsin ühelt kohalikult prügimäelt suure koorma Soome numbrimärke - enamik pooleks lõigatud (mõlemad pooled alles!), osa aga päris terved! Eeldan, et need olid kogunenud niiviisi, et Soomest toodi siia auto (see tegevus muutus tollal ülitavaliseks) ning siis numbrimärke vahetades kogunesid Soome omad kusagile kolikambrisse, kus need ühel hetkel lihtsalt prügimäele viidi.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18