18-04-2008, 14:07 PM
Aspelund Kirjutas:Ja näib kõvasti ratsitud eksemplar olevat.
Valdav enamik neist on. Arvestagem, et uutena sattus eraisikute kätte EMWdest vaid ülitühine osa ning eraisikuitele müüdi nad reeglina alles asutustes (taksodena, direktorite autodena vms) "kohvikskärutamise" järel.
Ja siis tuli uuel autoomanikul panna mängu oma suhted, et hankida talle uued sillad/mootor jm vajalik. Loomulikult oli Saksamaalt saabunud reparatsioonikola periood siis juba ammu lõppenud ning "loosi" läksid seetõttu reeglina suuruse poolest sobivad GAZi (Pobi, Volga) agregaadid ehk siis tutvus/sidemed taksopargis vm asutustes, kus neid aeg-ajalt vastuteene vastu "mustalt" ka liikus

Lihtsalt meie tolle ajastu eripära oli selline

Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembris avatud L,P 11-18