18-04-2008, 16:57 PM
Aasta alguses käisid meediast läbi Tallinna Tehnikaülikooli uuringud, mille kohaselt naelrehvidega auto eraldab 100km läbimisel 2-3 kg asfaldiosakesi. Teine oluline fakt oli uuringus see, et märg asfalt kulub naelrehvide puhul 3-5 korda kiiremini.
Ehkki võrdlused lamellide/suverehvidega puuduvad, on argument naelrehvide kasutamispiirangute või keelustamise kohapealt täiesti olemas.
Ise olen sõitnud vaheldumisi nii lamellide kui ka naeltega. Lamellid pole nii viletsad midagi, sain isegi Kesk-Soome lumepudrus nendega kenasti hakkama. Ainukesed probleemid olid just kiilasjääl ja järskudel kinnisõidetud/libedatel tõusudel, aga põhimõtteliselt tundus lamellidega liiklemine kiirust ja sõiduvõtteid valides suhteliselt ohutu.
Ehkki võrdlused lamellide/suverehvidega puuduvad, on argument naelrehvide kasutamispiirangute või keelustamise kohapealt täiesti olemas.
Ise olen sõitnud vaheldumisi nii lamellide kui ka naeltega. Lamellid pole nii viletsad midagi, sain isegi Kesk-Soome lumepudrus nendega kenasti hakkama. Ainukesed probleemid olid just kiilasjääl ja järskudel kinnisõidetud/libedatel tõusudel, aga põhimõtteliselt tundus lamellidega liiklemine kiirust ja sõiduvõtteid valides suhteliselt ohutu.