18-04-2008, 21:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-04-2008, 21:56 PM ja muutjaks oli denis23.)
Kuulge, mehed mida teie räägite siin naelrehvide turvalisusest.
Meie naelrehvide lubatud kasustusajal 99% ajast sõidetakse puhtal asfaldil (kas siis pluss kraadid, või soolaga kaetud tee) Kiilasjääd esineb üli-üli harva. Ning asfaldil naelrehvid oluliselt halvema pidamisega, kui lamellid.
Kolmandaks - kui tõesti mõni maainimene kord aastas satub olukorra kui on tal kiilasjää ning vaja jõuda sihtpunkti - ostku selle tarvis ketid (mis on muide lubatud ning kaubandusvõrgus olemas) ning sõitku.
Sõidad oma 10 km lõik läbi - võtad need maha, sõidad edasi. Täpselt sama moodi nagu tehakse seda Austrias, Sveitsis ja teistes mägipiirkondades, kus on need tõusud ja lumetormid palju tõsisemaks probleemiks.
Aga kettidega ei sõideta 25 000 aastas - ainult mõni üksik päev mõnes üksikus kohas.
Meie naelrehvide lubatud kasustusajal 99% ajast sõidetakse puhtal asfaldil (kas siis pluss kraadid, või soolaga kaetud tee) Kiilasjääd esineb üli-üli harva. Ning asfaldil naelrehvid oluliselt halvema pidamisega, kui lamellid.
Kolmandaks - kui tõesti mõni maainimene kord aastas satub olukorra kui on tal kiilasjää ning vaja jõuda sihtpunkti - ostku selle tarvis ketid (mis on muide lubatud ning kaubandusvõrgus olemas) ning sõitku.
Sõidad oma 10 km lõik läbi - võtad need maha, sõidad edasi. Täpselt sama moodi nagu tehakse seda Austrias, Sveitsis ja teistes mägipiirkondades, kus on need tõusud ja lumetormid palju tõsisemaks probleemiks.
Aga kettidega ei sõideta 25 000 aastas - ainult mõni üksik päev mõnes üksikus kohas.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.