06-05-2008, 11:19 AM
kõike kokku korjata ei tasu nagunii.vaze ja zaze on erinevas kõdukonditsioonis niigi palju seega suurem jagu on emexit väärt.küll aga pole heas korras varuosad.
siin eelpool oli volgast pilt ,vot see tegi küll meele kurvaks.samas tean et on siiski piisavalt huvilisi kes on võimalikult head exemplarid kõrvale pannud ja kui kunagi soovin omandada siis küll leiab veel.
tuleb meelde eelmisest suvest juhus et pakuti oma tuttavate poolt pobit mis viimased 15a garaazis seisnud ja tolm oli 1cm peal.autol oli head plekid ja 70 prossa komplektne.taheti 3k saada,no ei olenud see hetk raha.helistasin tuttavad läbi ja keegi ei tahtnud.kaks nädalat hiljem avastasin auto tartust ühest kogumispunktist.küll oli küljest aga palju väärt osi läinud.seega päris kaduma asi ei läinud.keegi foorumlastest sai nagunii täiendust oma varuosade nimistusse.aga kahju oli.tervikuna oli ta siiski rohkem väärt.ja emexist said tüübid mingi 1800 eeki.palju õnne.
endast tuleb meelde see et kunagi sai hoovile tekitatud romu milleks oli 1975a rekord kupee.see erikerega mitte sedaanist tehtud 2d,auto mis on minumeelest kõige kaunim opel üldse eriti sõsarmudel commodore coupe näol.keretüüp B ,kuid kuna see minu rekord oli väga vaevarikast ajalugu kulgenud siis selgus mingi aja möödudes et sealt ei ole mittemidagi taastada.pakkusin huvilistele.keegi ei tahtnud.lõpuks müüsin alla metallihinna ühele huvilisele selle vraki maha.tema sai osasid ja mina ta eest ära.ps selle auto mootor sai müüdud hr harryle kes tallinnas oma rekord b kupeed ehitas(nyyd on see auto siin foorumis mustana ja oranzi triibuga).mootor sai vähemalt uue elu.ps sellist rekord kupeed pole mina enam meie vabariigis kohanud.kahju oli haruldasest masinast aga kui ikka mäda siis ei ole enam pääsu.süda kõvaks ja utiili.
meil ei ole ka levinud usa tüüpi junkyardid kuna see pole tasuv tegevus.eesti inimese jaoks peab ju kõik tasuv olema seega vedelev metall rahaks.olenemata kas see on siis haruldane või mitte.
kaugel eespool olev jutt traktorist t55 on kujukas näide.keegi selle eest 20k ei maksaks kuid juttu et MINA hoiaks alles räägivad kõik.kuid kui omanikul ikkagist on raha vaja(mis iganes põhjusel)siis ei ole ju väljapääsu.
ise plaanin ära hävitada nüüd veel senator a1 2,8 manuali.kellegile teda vaja polnud ja läheb samasse auku kuhu kõik.eks hiljem ostetakse see hiinast brilliance või mis iganes auto nime all tagasi.sinna see metall läheb.ps kuna tunnen ühte kodaniku kes teeb metalliga suurt äri siis on teada et see on väga kasulik äri.seega on oodata et need kampaaniad ei jäta enne järele kui hiinlased saavad vene romulandiasse ligi,aga hetkel ei veel.eks venelased ei taha ka et mingid pilukad neid tühjaks hakkavad vedama ja rikastuma.
ps viimaste aastate hinnatõusude alustalaks on olnud selle pilukate maa kasvav majandus ja kui nii edasi siis varsti ongi ühendriigid käpuli ja pilukad võitnud.eks nad veavad siis ka ühendriigid romudest tühjaks et toota maailmale tooteid millel kiri MADE IN CHINA.tuletage meelde aegu kui naersite teiste üle kellel midagi oli millel sarnane kiri peal.nyydseks on asi naljast kaugel.
isiklik soovitus siis:säilitage vaid kõige korralikemaid ja paremini säilinumaid exemplare.roostet säilitada ei ole mõttekas.
tuttavat tsiteerides:iga kord kui kuuleb et mõni Opel Manta on emexisse läinud ta tõstab pitsi ja lisab toostiks ,et minu auto väärtus just natuke tõusis.ÕIGE.(nädalavahetusel tegime minu esimesele, 10a tagasi omatud opel manta piinadele otsa paele Rust In Peaces! )
siin eelpool oli volgast pilt ,vot see tegi küll meele kurvaks.samas tean et on siiski piisavalt huvilisi kes on võimalikult head exemplarid kõrvale pannud ja kui kunagi soovin omandada siis küll leiab veel.
tuleb meelde eelmisest suvest juhus et pakuti oma tuttavate poolt pobit mis viimased 15a garaazis seisnud ja tolm oli 1cm peal.autol oli head plekid ja 70 prossa komplektne.taheti 3k saada,no ei olenud see hetk raha.helistasin tuttavad läbi ja keegi ei tahtnud.kaks nädalat hiljem avastasin auto tartust ühest kogumispunktist.küll oli küljest aga palju väärt osi läinud.seega päris kaduma asi ei läinud.keegi foorumlastest sai nagunii täiendust oma varuosade nimistusse.aga kahju oli.tervikuna oli ta siiski rohkem väärt.ja emexist said tüübid mingi 1800 eeki.palju õnne.
endast tuleb meelde see et kunagi sai hoovile tekitatud romu milleks oli 1975a rekord kupee.see erikerega mitte sedaanist tehtud 2d,auto mis on minumeelest kõige kaunim opel üldse eriti sõsarmudel commodore coupe näol.keretüüp B ,kuid kuna see minu rekord oli väga vaevarikast ajalugu kulgenud siis selgus mingi aja möödudes et sealt ei ole mittemidagi taastada.pakkusin huvilistele.keegi ei tahtnud.lõpuks müüsin alla metallihinna ühele huvilisele selle vraki maha.tema sai osasid ja mina ta eest ära.ps selle auto mootor sai müüdud hr harryle kes tallinnas oma rekord b kupeed ehitas(nyyd on see auto siin foorumis mustana ja oranzi triibuga).mootor sai vähemalt uue elu.ps sellist rekord kupeed pole mina enam meie vabariigis kohanud.kahju oli haruldasest masinast aga kui ikka mäda siis ei ole enam pääsu.süda kõvaks ja utiili.
meil ei ole ka levinud usa tüüpi junkyardid kuna see pole tasuv tegevus.eesti inimese jaoks peab ju kõik tasuv olema seega vedelev metall rahaks.olenemata kas see on siis haruldane või mitte.
kaugel eespool olev jutt traktorist t55 on kujukas näide.keegi selle eest 20k ei maksaks kuid juttu et MINA hoiaks alles räägivad kõik.kuid kui omanikul ikkagist on raha vaja(mis iganes põhjusel)siis ei ole ju väljapääsu.
ise plaanin ära hävitada nüüd veel senator a1 2,8 manuali.kellegile teda vaja polnud ja läheb samasse auku kuhu kõik.eks hiljem ostetakse see hiinast brilliance või mis iganes auto nime all tagasi.sinna see metall läheb.ps kuna tunnen ühte kodaniku kes teeb metalliga suurt äri siis on teada et see on väga kasulik äri.seega on oodata et need kampaaniad ei jäta enne järele kui hiinlased saavad vene romulandiasse ligi,aga hetkel ei veel.eks venelased ei taha ka et mingid pilukad neid tühjaks hakkavad vedama ja rikastuma.
ps viimaste aastate hinnatõusude alustalaks on olnud selle pilukate maa kasvav majandus ja kui nii edasi siis varsti ongi ühendriigid käpuli ja pilukad võitnud.eks nad veavad siis ka ühendriigid romudest tühjaks et toota maailmale tooteid millel kiri MADE IN CHINA.tuletage meelde aegu kui naersite teiste üle kellel midagi oli millel sarnane kiri peal.nyydseks on asi naljast kaugel.
isiklik soovitus siis:säilitage vaid kõige korralikemaid ja paremini säilinumaid exemplare.roostet säilitada ei ole mõttekas.
tuttavat tsiteerides:iga kord kui kuuleb et mõni Opel Manta on emexisse läinud ta tõstab pitsi ja lisab toostiks ,et minu auto väärtus just natuke tõusis.ÕIGE.(nädalavahetusel tegime minu esimesele, 10a tagasi omatud opel manta piinadele otsa paele Rust In Peaces! )