15-05-2008, 00:15 AM
Kui pidurivedelikul on oluline vaid "keemise vältimine", siis ei peaks see tavalisi nn "rahvaautosid" puudutama.
Kui kihutad Audi A8-ga või S-klassi Mercedesega Saksamaa kiirteedel 250 km/h ja pidurdad 15 sekundiga ennast seisma (niiet isegi ülikallid keraamilised piduriklotsid üles sulavad), siis on kalli hinnaga piduriõlid õigustatud (ei lähe keema).
Kui aga sõidad rahulikku linnatempot, siis ei juhtu odava DOT4 piduriõliga midagi isegi 10 aasta jooksul?
Kui kihutad Audi A8-ga või S-klassi Mercedesega Saksamaa kiirteedel 250 km/h ja pidurdad 15 sekundiga ennast seisma (niiet isegi ülikallid keraamilised piduriklotsid üles sulavad), siis on kalli hinnaga piduriõlid õigustatud (ei lähe keema).
Kui aga sõidad rahulikku linnatempot, siis ei juhtu odava DOT4 piduriõliga midagi isegi 10 aasta jooksul?