15-05-2008, 12:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-05-2008, 12:33 PM ja muutjaks oli Silvo465.)
jurkman Kirjutas:justnimelt, ja mootoriõli peaks vahetama korra nädalas, sest vana õli on juba saastunud,Ma ei viitsi siin vaidlema hakata, kuigi asi on sellise pöörde vist võtnud.
kulla inimene, pidurivedeliku vahetamisel satub paratamatult süsteemi õhku, niiskust ja tolmu, lisaks on õhutustamine suht koormav süsteemile, et korralikult õhk välja saada peab seda korduvalt tegema.
Tänapäeva pidurivedelikud ja -süsteemid on nii kvaliteetsed, et tavakasutuse korral ei juhtu nendega 5 a-ga mitte midagi.
Ma ei räägi mootori õlist, selle absurdse näite tõid sa ise.
Kuidas ei saa korraga õhku välja?
Igapäev õhutada, ju pakub lõbu. Keerad õhutus nippli lahti ja ootad õli tulekut.
Lahtise õhutusnipliga peedali pumbates tuleb õhk muidugi sisse tagasi, siis jah aina üritad ja üritad...
Tänapäeva - viimastel aastatel välja lastud autod, meil liigub ju vanemaid ka.
Hiljuti ostsin auto(aastast 89), millel polnud keegi viimase 30tuhande kilomeetri (aastane läbisõit 5000) jooksul midagi teinud!?!?! Toho till ae sehh, mootoris oli ehe tavott ja pidurisüsteemis mingi kahtlane haisev ollus!?
Igatahes, see aparaat #2 postis on kasulik, et üksi hakkama saada. Näiteks Gaz21-l on piduriõli paagil olemas koht, kuhu keerad rattapumba külge ja surud vaakumisse.
Iga mees vastutab oma masina ja tema seisukorra eest!