Rootorniiduk Z-178
#3

Kõik kaitseraamid ja kiled on olemas,aga need panen külge siis ,kui muu tehniline värk korras on ja suuremaks tööks läheb.Peab veel parema kardaani sinna ehitama ja siis peakski korras olema. Vabakäigusidur täista olemas ja ilma selleta ei saaksi ilmselt midagi teha.
Siis küsiks veel terade kohta.Originaalid on muidugi väga head,aga olen kuulnud,et pannakse ka lehtmetallist omavalmistatud terasid.Kas on see hea mõte või peaks vabrikuomasid alati kasutama.
Ja minuarust ei peagi kettale kõiki 3 tera külge panema,vabalt teeb oma tööd ka 2 ,heal juhul ka 1-ga.

Mootorrattad,talu-ja metsatehnika,masinaehitus
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Rootorniiduk Z-178 - Autor: randmevääne2 - 20-05-2008, 21:38 PM
RE: Rootorniiduk Z-178 - Autor: v6sa - 21-05-2008, 12:44 PM
RE: Rootorniiduk Z-178 - Autor: randmevääne2 - 21-05-2008, 13:54 PM
RE: Rootorniiduk Z-178 - Autor: tiit - 25-05-2008, 09:20 AM
RE: Rootorniiduk Z-178 - Autor: v6sa - 25-05-2008, 09:52 AM
RE: Rootorniiduk Z-178 - Autor: tiit - 25-05-2008, 14:56 PM
RE: Rootorniiduk Z-178 - Autor: randmevääne2 - 28-05-2008, 08:27 AM
RE: Rootorniiduk Z-178 - Autor: Necro - 28-09-2009, 23:39 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne