21-05-2008, 18:23 PM
OK olen loll ja ei tea suurt midagi. Diffrid ja peaülekanded kõik sassis. Veelvähem tean midagi mootori jõust.
Loll mees on aga sõitnud sellise ülikiire 4 käiguga mõlema mootoriga. 750 kuubikulisel on nii hea, et muutusi pole siiani viitsinud teha, kuigi on olemas kiirem PEAÜLEKANDE hammasrataspaar ja mitte nii kiire neljanda käigu hammasrataspaar. 650 mootoril tuli aga see ülikiire käik välja visata, kuna mootor "kooles" ära.
Tegin ülekandearvestused Romka tehnoloogia järgi. See algne arvestuslik kiirus võis olla ka 60km/h pealt. Pöörded igastahes 90km/h kiirusel väga madalad. Üle 110km/h ei liigu. Siis läheb tuuletakistus juba nii suureks, et mootor ei jõua vedada.
Ishijupp võiks mulle seletada, kuidas linttraktor künnab 75 hobujõuga põldu, kolm hõlma taga, aastaid. Paneks sellele samale traktorile Honda VETEc mootori (mingi 150hj), kaua vastu peaks? Kas üldse saab vao lahti?
Loll mees on aga sõitnud sellise ülikiire 4 käiguga mõlema mootoriga. 750 kuubikulisel on nii hea, et muutusi pole siiani viitsinud teha, kuigi on olemas kiirem PEAÜLEKANDE hammasrataspaar ja mitte nii kiire neljanda käigu hammasrataspaar. 650 mootoril tuli aga see ülikiire käik välja visata, kuna mootor "kooles" ära.
Tegin ülekandearvestused Romka tehnoloogia järgi. See algne arvestuslik kiirus võis olla ka 60km/h pealt. Pöörded igastahes 90km/h kiirusel väga madalad. Üle 110km/h ei liigu. Siis läheb tuuletakistus juba nii suureks, et mootor ei jõua vedada.
Ishijupp võiks mulle seletada, kuidas linttraktor künnab 75 hobujõuga põldu, kolm hõlma taga, aastaid. Paneks sellele samale traktorile Honda VETEc mootori (mingi 150hj), kaua vastu peaks? Kas üldse saab vao lahti?