21-05-2008, 23:46 PM
nii siis, teema küll vana, aga uut ei hakka tegema. Viie kümnendatel toodeti m- listest urali tehases (imz) 500 kuubilist (võis olla ka tsipa üle 500 aga kindlalt alla 600, ehk siis vähemalt 100- 200 kuupi väiksem mootor, kui ülejäänud tolle aja emmilistel) tsiklit ural "odinuztka" mille tippkiirus tehase andmetel küündis 130 km/h. Muuseas oli tegu soolo pilliga!
Teiseks, oli miilitsa m- idel (650 ja 750 ccm) peal olnud ülekanne, mis pärinenud oma aegsetelt võidusõidu ratastelt (750 kuubilised) ja võimaldanud tipp kiiruseks 160 km/h.
Viimased olevat pidanud ka kiiremaks tehtud olema, et kõrgeid riigitegelasi turvates tzaikadest mitte maha jääda. Küsimused siis, kas keegi on kokku puutunud eespool mainitud esimese rattaga(huvitab väga, olen ratast näinud pildil ja tunnen huvi, kas ja kui palju esines või oli tegu pelgalt prototüüp mudeliga), ja või teab midagi kommenteerida ümber lükata teise ratta kohta.
Teiseks, oli miilitsa m- idel (650 ja 750 ccm) peal olnud ülekanne, mis pärinenud oma aegsetelt võidusõidu ratastelt (750 kuubilised) ja võimaldanud tipp kiiruseks 160 km/h.
Viimased olevat pidanud ka kiiremaks tehtud olema, et kõrgeid riigitegelasi turvates tzaikadest mitte maha jääda. Küsimused siis, kas keegi on kokku puutunud eespool mainitud esimese rattaga(huvitab väga, olen ratast näinud pildil ja tunnen huvi, kas ja kui palju esines või oli tegu pelgalt prototüüp mudeliga), ja või teab midagi kommenteerida ümber lükata teise ratta kohta.
huvitav, miks alati autot lahti võttes ja kokku tagasi pannes nii palju juppe üle jääb...?