26-05-2008, 12:52 PM
Pikemateks reisideks panin suure pakiraami külge, paraadidel söiduk ehitasin ohutulede lüliti. 120 km/h söites kippus süütevöti välja vibreerima, ehitasin selle pealüliti süsteemi ringi.
Aastad möödusid, tagakummid kulusid, mootorikirin suurenes, käivitused muutusid raskemaks, mootori töö muutus ebaühtlesemaks, jne. Ühesönaga... sellise koormuse all kulus see mootor isegi täissünteetilise öliga kiiremini ära kui ette nähtud. Tuli aeg kapremont teha. Tünni kulinud silindrid sai lastud üle puurida, remontkolvid, kepsudel lasin vahetada ülemised laagripuksid. Nüüd ootab mootor kokkupanemist, uued vändalaagrid, uued simmertihendid, uued kontaktid, uued kondensaatorid, jne. Seniks on tsiklil pääl asendusmootor.
Aastad möödusid, tagakummid kulusid, mootorikirin suurenes, käivitused muutusid raskemaks, mootori töö muutus ebaühtlesemaks, jne. Ühesönaga... sellise koormuse all kulus see mootor isegi täissünteetilise öliga kiiremini ära kui ette nähtud. Tuli aeg kapremont teha. Tünni kulinud silindrid sai lastud üle puurida, remontkolvid, kepsudel lasin vahetada ülemised laagripuksid. Nüüd ootab mootor kokkupanemist, uued vändalaagrid, uued simmertihendid, uued kontaktid, uued kondensaatorid, jne. Seniks on tsiklil pääl asendusmootor.
Arrogance diminishes wisdom !