10-06-2008, 23:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-06-2008, 23:16 PM ja muutjaks oli XTA.)
Sai ka laupäeva keskpäeval neid elukaid Palmses kiibitsetud. Nende ärasõit sealt oli ka omamoodi elamus, seda nii silmale, kõrvale kui ninale
Mis GAZ-51 rehvidesse puutub, siis ees olid tal all 7,50x20 mudel Я-151, taga, nagu flanagan juba arvas, 34x7, mudel И-63, ГОСТ 5513-54. Veel jäi silma, et Ford Thames Traderi treileril olid ka all Vene päritolu rehvid.
Mootorite hääle valjuses oli ka suuri erinevusi - kui osad diislid lärmasid ikka omajagu, siis REO käis nii vaikselt, et pidi kõrva peaaegu sumpatoru otsa juurde või vastu mootorikatet panema, et kuulda, et masin tõepoolest käib.
Kõige meeldejäävam masin oli aga Loima Munakeskuse '38 Ford Panel, seda juba ainuüksi oma kirjade poolest (OT: Miks meil sellist asutust ei ole? Kõikvõimalike muude asjade keskusi on küll üleviskamiseni palju).
Mis GAZ-51 rehvidesse puutub, siis ees olid tal all 7,50x20 mudel Я-151, taga, nagu flanagan juba arvas, 34x7, mudel И-63, ГОСТ 5513-54. Veel jäi silma, et Ford Thames Traderi treileril olid ka all Vene päritolu rehvid.
Mootorite hääle valjuses oli ka suuri erinevusi - kui osad diislid lärmasid ikka omajagu, siis REO käis nii vaikselt, et pidi kõrva peaaegu sumpatoru otsa juurde või vastu mootorikatet panema, et kuulda, et masin tõepoolest käib.
Kõige meeldejäävam masin oli aga Loima Munakeskuse '38 Ford Panel, seda juba ainuüksi oma kirjade poolest (OT: Miks meil sellist asutust ei ole? Kõikvõimalike muude asjade keskusi on küll üleviskamiseni palju).
Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!