M 400/401 hind?
#3

kavalpea Kirjutas:Kui sellisele autole on ümberehitusluba, siis maksab piisavalt palju.
Sigla mootoriga saaks vanast mossest paraja HOT RODi.

Aga kui masinal luba ei ole, siis selliselt ära rikutud kerel on vaid vanaraua hind. kahjuks.

Esisillatala ringilõikamine/ümberkeevitamine on muu kere (salongi põhjaosa piirkonna) taastamise kõrval üsna kökimöki. Kui nimetet kere põhjaosa (lävekarbid, pikitalad, põhjaplekk jms) on piisavalt tugev ja hea, st ei vaja suuremaid keevitusi/parandusi, siis on sel kerel ikka suurem kui vanarauaväärtus.

Olles veidi Pobi põhja ääri jms ehitanud, tean ma, kui mahukas töö on põhja keerukate konstruktsioonide valmistamine/taastamine. Ja nii vanadel autodel on VÄGA paljudel just kere põhjaosa üsna nutune...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme avatud R,L,P 11-18
Vasta


Sõnumeid selles teemas
M 400/401 hind? - Autor: Varblane - 07-07-2008, 22:15 PM
RE: M 400/401 hind? - Autor: kavalpea - 07-07-2008, 22:41 PM
RE: M 400/401 hind? - Autor: valdo - 07-07-2008, 23:19 PM
RE: M 400/401 hind? - Autor: Varblane - 08-07-2008, 00:03 AM
RE: M 400/401 hind? - Autor: IIIFFFAR - 08-07-2008, 00:14 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne