17-07-2008, 14:48 PM
Ei saanud aru, mille poolest LIAZ-677 retroks muutunud? See on tootmiseni püsinud remonditehastel kuni 2000 aastani umbes. Ja see konkreetne buss. Ilmselt ei olnud see tehasekonditsioonis, eks ole? Ilmselt, vajaks see taastamist. Ilmselt, selle tastamise hinnaks on ümmarguselt, miljon, mida kellelgil pole. Ilmselt, jääks see praegu lihtsalt keset põldu vedelema, ning mitme aastaga muutuks vanarauahunnikuks.
Ütlen oma tavalise mantra - tuleb keskenduda valitud arvule uunikumite säilitamisse, mitte aga panustada vanaraua hinna tõusule.
Sorry, kuidagi kisub asi juba absurdini. Venemaal on need LIAZ-etuhanded liikvel, ning kui aus olla, siis pole Eestiga sellel margi masinal erilist pistmist.
Ütlen oma tavalise mantra - tuleb keskenduda valitud arvule uunikumite säilitamisse, mitte aga panustada vanaraua hinna tõusule.
Sorry, kuidagi kisub asi juba absurdini. Venemaal on need LIAZ-etuhanded liikvel, ning kui aus olla, siis pole Eestiga sellel margi masinal erilist pistmist.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.