30-07-2008, 00:44 AM
Tere
Praeguseks on tsikkel enesele lisaks peale saanud uued istmed, samuti lõpetasin töö tagumiste jalaraudadega ning needki on külge keeratud. Vahepeal tegelesin veidi veel elektrisüsteemiga ning peale puuduolevate juppide külgekruttimist võib sellegi enam vähem tehtuks lugeda.
Peavalu valmistab endiselt kolb millele rõngalukustustihvte vaja. Kui sellest murest üle saab, siis saab mootori ometi raamile tõsta ja hakata tegelema selle ratta suurima probleemiga - süütesüsteemiga.
Praeguseks on tsikkel enesele lisaks peale saanud uued istmed, samuti lõpetasin töö tagumiste jalaraudadega ning needki on külge keeratud. Vahepeal tegelesin veidi veel elektrisüsteemiga ning peale puuduolevate juppide külgekruttimist võib sellegi enam vähem tehtuks lugeda.
Peavalu valmistab endiselt kolb millele rõngalukustustihvte vaja. Kui sellest murest üle saab, siis saab mootori ometi raamile tõsta ja hakata tegelema selle ratta suurima probleemiga - süütesüsteemiga.
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967