06-08-2008, 13:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-08-2008, 13:36 PM ja muutjaks oli Jesper.)
"Maasturimaks" on juba olemas, nimega kütuseaktsiis, kui maastur võtab rohkem kütust, siis maksad rohkem, kui õnnestub leida kütusesäästlik maastur, siis pole tähtsust mis suurusega kere on. Ja CO2 emissioon on otseses seoses tarbitud kütuse hulgaga, mitte mingi katalüsaator või asi ei suuda CO2 taset vähendada.
Mitte kadedusmaksudega ei tule asja reguleerida, vaid tuleb piir peale panna kallite autode läbi firma "tööautodeks" ostmisele, mida antud eelnõu ka teeb. Kui miljonilise maasturi mees maksab reaalselt maksustatud sissetulekule taandades oma auto eest kuus sama palju kui keskmise Corolla-Avensise palga eest ostja, siis pole toimuv eriline ime. See teine pool, mis puudutab saastemaksu, on jah paras rämps, samas ma arvan et seda ei saa kasutatud autodele puhttehnilistel põhjustel rakendada.
Mitte kadedusmaksudega ei tule asja reguleerida, vaid tuleb piir peale panna kallite autode läbi firma "tööautodeks" ostmisele, mida antud eelnõu ka teeb. Kui miljonilise maasturi mees maksab reaalselt maksustatud sissetulekule taandades oma auto eest kuus sama palju kui keskmise Corolla-Avensise palga eest ostja, siis pole toimuv eriline ime. See teine pool, mis puudutab saastemaksu, on jah paras rämps, samas ma arvan et seda ei saa kasutatud autodele puhttehnilistel põhjustel rakendada.