09-08-2008, 17:55 PM
Tõnu jutt on täiesti õige ja olen nendele küsimustele omajagu mõelnud ka. Sõita ja juhtida olen saanud nii LAZ-i kui ka Ikarust. Mis busside inventari ja ka võimalikku varuosade parki puudutab, siis olen aru saanud, et Eestis väga palju ei ole lootust neid leida. Eelarve poolt saab kärpida omast ajast ja oskustest tehtud töödega, kuid 1938 aasta Buicki restaureerimisest tean, et odav see lõbu ei ole.
Minu eesmärk ei ole saada soetatav vanatehnika kohe sõidukorda, vaid ennekõike päästa see vanarauaks viimisest ja luua uunikumile soodsad hoiutingimused, mis edasist hävingut vähedaksid ning siis koostad koos ekspertidega restaureerimise plaan ja teha sõiduk korda.
Tööd on selles mahus projektiga väga palju ja ka eelarve on päris kopsakas.
Robi poolt kirjeldatud bussi vaatan üle ja uurin, mis peremees kostab.
Minu eesmärk ei ole saada soetatav vanatehnika kohe sõidukorda, vaid ennekõike päästa see vanarauaks viimisest ja luua uunikumile soodsad hoiutingimused, mis edasist hävingut vähedaksid ning siis koostad koos ekspertidega restaureerimise plaan ja teha sõiduk korda.
Tööd on selles mahus projektiga väga palju ja ka eelarve on päris kopsakas.
Robi poolt kirjeldatud bussi vaatan üle ja uurin, mis peremees kostab.