24-08-2008, 00:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-08-2008, 01:43 AM ja muutjaks oli yllar21.)
kui hoov on võlli peal lahti siis selle kinnitamine ei ole ju väga raske.
Ma lõõn jala hoovale käiku vahetades korraks pihta, nii et hoov jõuab "vähemalt" veerandi peale (alates esimesest sõidust emmiga nii kaks kuud tagasi ei ole olnud ühtegi juhust, et käik ei läheks sisse , küll ununeb vahest ära tagurpidikäik välja võtta siis mõtlen miks krt käik sisse ei lähe), tavaliselt lõõn hoova ikka lõpuni välja - kuidas juhtub (aeglane differ, korv, nn automaatsidur, raske käsi= võrdub minul väga kiire käiguvahetusega ).
Kui käik õieti sisse ei lähe kas kostub ka mingit kraginat käigukastist?
Ma lõõn jala hoovale käiku vahetades korraks pihta, nii et hoov jõuab "vähemalt" veerandi peale (alates esimesest sõidust emmiga nii kaks kuud tagasi ei ole olnud ühtegi juhust, et käik ei läheks sisse , küll ununeb vahest ära tagurpidikäik välja võtta siis mõtlen miks krt käik sisse ei lähe), tavaliselt lõõn hoova ikka lõpuni välja - kuidas juhtub (aeglane differ, korv, nn automaatsidur, raske käsi= võrdub minul väga kiire käiguvahetusega ).
Kui käik õieti sisse ei lähe kas kostub ka mingit kraginat käigukastist?