10-09-2008, 20:55 PM
Tundub, et küsimusele lähenetakse valelt poolt. Trummel on tõesti ideaalsetes tingimustes (ehk teoreetiliselt) efektiivsem, aga praktikas on süsteemi valikul määravaks, kumb toob endaga kaasa vähem halbu külgi. Ja siin ruulib igal juhul ketas oma parema jahutuse (seetõttu suhteliselt konstantne pidurdusvõime), peaaegu lineaarse doseerimisjõu, kiire rakendus- ja lahutusvõime, hõlpsama montaaþi (lihtsam klotse vahetada), piduritolmu parema eemalejuhtimisega jne.
Pealegi on trummelpiduri isevõimendus tänapäeva sõidustabiilsuselektroonikat täis tuubitud autodel pigem puuduseks (pikad reaktsiooniajad, mittelineaarne toime).
Pealegi on trummelpiduri isevõimendus tänapäeva sõidustabiilsuselektroonikat täis tuubitud autodel pigem puuduseks (pikad reaktsiooniajad, mittelineaarne toime).