10-09-2008, 23:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-09-2008, 23:37 PM ja muutjaks oli Jesper.)
Nobody on ilmselgelt tüüpiline noor inimene, võib-olla isegi tulevane insener, kes on ninapidi natuke liiga kõvasti raamatu vahele kinni jäänud
Silindri suurus pole trumlil ja sama suurel kettal praktikas sama, selle ongi enamus vahest. Kuna kettal ei pea silinder nii pikalt liikuma, saab ta teha sama pedaalikäigu juures suurema, millest tulenevalt on klotsile mõjuv jõud suurem. Kogu moos.
Loomulikult on see jutt ka "huvitav", et hõõrdejõud ei sõltu pindalast Selle loogika järgi võiks piduriklotsid teha metallkroonise suurused ja kallist materjali kokku hoida. Tegelikkuses tungivad klotsiosakesed kettasse ja karmimatel klotsidel isegi seiklevad edasi-tagasi ketta ja klotsi vahel.
Ahjaa, ja et ikka korralikult lõpuni bashida, siis F1 kasutab suurtelt kiirustelt mahapidurduseks ketaspidureid ju ka odavuse pärast, oleks neil natukenegi pappi siis pandaks kohe trumlid. Soovitavalt rekka omad, rekka jupid on üldse kõigeks head.
Silindri suurus pole trumlil ja sama suurel kettal praktikas sama, selle ongi enamus vahest. Kuna kettal ei pea silinder nii pikalt liikuma, saab ta teha sama pedaalikäigu juures suurema, millest tulenevalt on klotsile mõjuv jõud suurem. Kogu moos.
Loomulikult on see jutt ka "huvitav", et hõõrdejõud ei sõltu pindalast Selle loogika järgi võiks piduriklotsid teha metallkroonise suurused ja kallist materjali kokku hoida. Tegelikkuses tungivad klotsiosakesed kettasse ja karmimatel klotsidel isegi seiklevad edasi-tagasi ketta ja klotsi vahel.
Ahjaa, ja et ikka korralikult lõpuni bashida, siis F1 kasutab suurtelt kiirustelt mahapidurduseks ketaspidureid ju ka odavuse pärast, oleks neil natukenegi pappi siis pandaks kohe trumlid. Soovitavalt rekka omad, rekka jupid on üldse kõigeks head.