11-09-2008, 14:39 PM
Nobody Kirjutas:stihl Kirjutas:Nobody Kirjutas:Kusjuures korralikult reguleeritud trummel on pidurdamisel suurema efektiivsusega (eeldusel, et pidurisilinder ja trumli suurus on samad, mis ketta puhul.)
Jah, sul on õigus.
Ja kõik autotootjad, kes viimased 60 aastat ketastega tõmblevad, on lihtsalt vähearenenud.
Nobody Kirjutas:Põhjus väga lihtne:
Trumli puhul haagitakse klots vastu trumlit veelgi tugevamini kinni.
Just. Ja Pascali seadus, tegelikult, on ka jama...
Vanames lihtsalt mõtles mingi lolluse välja ja kõik ülejäänud usuvad.
1) Vastutusrikastes valdkondades tulevad ja on uuesti kasutusel trummelpidurid, sest nad ei sa minna kõveraks äkkpidurdamisel ning seega hoo maha pidurdamisel suurelt kiiruselt ohutumad. Rekkad, kiirrongid
...
Uutematel veoautodel kasutatakse ikka ketaspiduried (MB, Scania, Volvo...), samuti ka kärudel (Krone)