12-09-2008, 00:28 AM
Eks need ketaspidurid ikka efektiivsemad ole ja ka toota küllap lihtsam, seepärast esisillal rohkem tarvitatakse. Kui tavaliselt kulub ketas lainesse ja trummel ellipsisse siis tänapäevaste, pidurivõimendusega autodel hakkab pedaali võbin ruttu jala all tundma andma(trumliga vist kohe eriti). Tagasillal aga kasutatakse mõlemat eraldi või ka koos( BMW, OPEL,MB). Ja justnimelt rohkem vist käsipiduri pärast. Ja viletsa kliimaga piirkonnas kipuvad ketaspiduri sadulasse ehitatud käsipiduri hoovad kinni jääma(sealt edasi sadula kolvid,tiftid, kettad). Kui vaadata meil liiklevaid autosid, siis näeb üsna palju pindkarastust hülgavaid tagumisi kettaid.Eks oma roll selles ole ka regulaatoris. Nii et ees efektiivsuse pärast kettad, taga praktilisuse mõttes trumlid.