12-09-2008, 15:20 PM
Üldiselt olen Jesperi jutuga nõus, mis trummel-ketas vastasseisu puudutab. Paar märkust siiski...
Pidurisilindrite läbimõõt, eriti vaakumvõimenduse juures, pole enam argument. Ka peapumba võib jämedama teha...
Juba ammu, nt Datsunil oli ees kahe silindriga (ülal ja all klotside vahel) trummelpidurid, taga aga ühega, nagu on tänapäevalgi paljudel. Pedaaliga polnud ilmselt probleeme...
Klotsi häda on kuumenemine, hõõrdepindade kehv isepuhastus ja mustumine ja ka tegelikult sageli on raske saada teljel võrdset pidurdust mõlemal pool. Minuarust häda ka ikkagi selle ühtlase kontakti saamisega klotsi ja trumli vahel on samuti.
Pidurisilindrite läbimõõt, eriti vaakumvõimenduse juures, pole enam argument. Ka peapumba võib jämedama teha...
Juba ammu, nt Datsunil oli ees kahe silindriga (ülal ja all klotside vahel) trummelpidurid, taga aga ühega, nagu on tänapäevalgi paljudel. Pedaaliga polnud ilmselt probleeme...
Klotsi häda on kuumenemine, hõõrdepindade kehv isepuhastus ja mustumine ja ka tegelikult sageli on raske saada teljel võrdset pidurdust mõlemal pool. Minuarust häda ka ikkagi selle ühtlase kontakti saamisega klotsi ja trumli vahel on samuti.