16-09-2008, 19:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-09-2008, 19:42 PM ja muutjaks oli Killer666.)
nonii, väike progress on olnud , iseasi mis suunas
ei viitsind hakata selle paagi ja filtritega mässama , aretasin yhte pudelisse pool liitrit kytust ja siiski....
ka ei miskit...
proovisn ka korra turbol6dviku lahti v6tta ja kui natukene gaasi anda , siis kätt ees ikka ei hoia niisama...
l6puks tegin yhe julge teo , liigutasin seda pumba kaant mm salongipoole ,niikui käivitus visakas tuurid p6hja ja jätsin kohe seisma , s6ber veel nägi , et tagant oli igavene pahmaks musta ka tulnud..
liigutasin kaane seal tagsi , kus ta oli ja umbes kymnendik salongipoole uuesti ...minek täitsa normaalne(v6rdlusmomenti pole) aga noh liigub eduliselt
yhendasin voolikud paaki tagasi ja toimib..
aga..
ökonomeeter(?) näitab yhtlase kiirusega maantepeal kuluks umbes 2-3l/100 , mis ei saa normaalne olla ja kytuse enda seieri j6udsa langemise peale arvan ,et kytet kulub vist palju(ehk umbes 9)...
ja teine miinus on see , et pöörded on nyyd 1000rpm , kruvisin tagasi selle kaane eelmisesse asendisse , siis 800rpm , aga minekut pole ollagi...
Kuid , see kyttekuluasi v6ib tegelt kahe otsaga ka olla , sest ma ei tea , kui täpne see kytuse seier yldse on.
samas minu teooria: kui tagant musta ei tule , siis ilmselt p6leb pihustattav kyte ära ja kulu ei saa ju suur olla...eks? kuhu see yleliigne kulu siis kaob? Kui tahmaks , saaks aru , et asi vale aga..
kas peab mu teooria paika?
ja kas ma saaks kuskilt pöördeid langetada? muidu polekski oluline , aga automaat tahab kohe minema systida , käikk sisse saab
ei viitsind hakata selle paagi ja filtritega mässama , aretasin yhte pudelisse pool liitrit kytust ja siiski....
ka ei miskit...
proovisn ka korra turbol6dviku lahti v6tta ja kui natukene gaasi anda , siis kätt ees ikka ei hoia niisama...
l6puks tegin yhe julge teo , liigutasin seda pumba kaant mm salongipoole ,niikui käivitus visakas tuurid p6hja ja jätsin kohe seisma , s6ber veel nägi , et tagant oli igavene pahmaks musta ka tulnud..
liigutasin kaane seal tagsi , kus ta oli ja umbes kymnendik salongipoole uuesti ...minek täitsa normaalne(v6rdlusmomenti pole) aga noh liigub eduliselt
yhendasin voolikud paaki tagasi ja toimib..
aga..
ökonomeeter(?) näitab yhtlase kiirusega maantepeal kuluks umbes 2-3l/100 , mis ei saa normaalne olla ja kytuse enda seieri j6udsa langemise peale arvan ,et kytet kulub vist palju(ehk umbes 9)...
ja teine miinus on see , et pöörded on nyyd 1000rpm , kruvisin tagasi selle kaane eelmisesse asendisse , siis 800rpm , aga minekut pole ollagi...
Kuid , see kyttekuluasi v6ib tegelt kahe otsaga ka olla , sest ma ei tea , kui täpne see kytuse seier yldse on.
samas minu teooria: kui tagant musta ei tule , siis ilmselt p6leb pihustattav kyte ära ja kulu ei saa ju suur olla...eks? kuhu see yleliigne kulu siis kaob? Kui tahmaks , saaks aru , et asi vale aga..
kas peab mu teooria paika?
ja kas ma saaks kuskilt pöördeid langetada? muidu polekski oluline , aga automaat tahab kohe minema systida , käikk sisse saab
Pole midagi targemat teha