17-09-2008, 13:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-09-2008, 13:13 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
stihl Kirjutas:See, et bennyhillid üritasid (ja edukalt, muide) oma autodega Ameerikas raha teenida, on ju normaalne. Enamus Jaguare, RR jne. müüdi kõik usas, kus maksujõulist publikut küllaga.siinkohal avaldab hr Tony Judd oma raamatus "Euroopa pärast II MS" (hea raamat!) arvamust, et inglastel oli autode tootmiseks hea "aluspõhi", aga nii tehaste (viiekümnendatel ligi 30) kui tootjate killustatuse kui "nui neljaks" masinate hinna vähendamisürituse tõttu kaotasid britid tasapisi oma võimalused Euroopas mandri-Euroopale. Et inglased hoidsid viie-kuuekümnendate "igamehe väikeautode buumi" ajal kokku kvaliteedilt, aga mandri-tootjad panid insenerid tööle ja tulemuseks olid kuluefektiivsed (nii soetamine kui pidamine) masinad nagu 2CV ja VW Type1.
Eriti pärast II maailmasõda, kui euroopa alles end taas üles ehitas ning luksusautodele väga ei kulutatud.
nii sain poindile pihta mina. Raamatus on see jutt ca lk 350 kandis.
vabandan OT pärast - aga saareriigi autod on ju nii intrigeeriv teema

t,
Teet
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"