17-10-2003, 12:39 PM
:smug
olen pakkumas 80 aastat auto 12 teek-ga,
igapäeva sõidus olnud since veebruarist03, ja ka enne seda eelmisel omanikul,
roostet vähe,
~10 liitrit 100-km-le,
(maanteel 9,5, linnalähedal 10, linnas vist sutsu ~11 llitrit), 21 mootor vist, ja vaz 05 garburaator - economics : )
vahetatud rooli otsad,
tutt sumpa ja aku,
pidamine väga odav,
põhi laks on kuskil 600-700 eek eest bensiini, sõidan ~1000 km kuus, rehvid (195 ja 205), poolsünt õli laseb käivituda talvel teisel korral, käigukasti tuleks ka ladusam õli sisse uhada, igahommik lükkan aga käsipumbast bena üles, see on veneautode tüüpiline nõrk koht, tuleks pumpa kuidagi kohendada.
muidu on kindel anyway, suvel jäi korraks linnavahel sesima, pikad ummikud kütsid mootori kuumaks, vesi 90-100c ja benapump ei pumpanud madalatel pööretel eam peale, lasin 15-20 seista ja sõit jätkus, jama nõuab vist pumba kohendamisest ja et vene auto sisuliselt tahabki kergelt gaasiga motiveerimist et pump oleks \"produktiivsem\".
hea on sõita meie \"kvaliteet\" teedel, augud ei pane põdema, vene auto pehmendus konstruktsioonid on lääne omadest veidi robustamad ning vastupidavamad, ....meie \"kvaliteet\" teedel
mõte käib et maha müüa, ja teistpidi nagu ei tahaks kaa, sest päris tuti auto hind ei tundu omapüsikulude kohalt mõistlik olevat, kasutan autot vaid tarbeesemena , seetõttu ajab sõiduk oma asja ära, suvel võtsin peale 300kg fiboplokke ja no prob,
auto on veits trendy, (80s) kasutasin salongi rõõmsamaks tegemiseks mõnda vanat oranzi kolhoosi aegset vimplit, funn ja jämm! klassikaline oma aja auto.
olen pakkumas 80 aastat auto 12 teek-ga,
igapäeva sõidus olnud since veebruarist03, ja ka enne seda eelmisel omanikul,
roostet vähe,
~10 liitrit 100-km-le,
(maanteel 9,5, linnalähedal 10, linnas vist sutsu ~11 llitrit), 21 mootor vist, ja vaz 05 garburaator - economics : )
vahetatud rooli otsad,
tutt sumpa ja aku,
pidamine väga odav,
põhi laks on kuskil 600-700 eek eest bensiini, sõidan ~1000 km kuus, rehvid (195 ja 205), poolsünt õli laseb käivituda talvel teisel korral, käigukasti tuleks ka ladusam õli sisse uhada, igahommik lükkan aga käsipumbast bena üles, see on veneautode tüüpiline nõrk koht, tuleks pumpa kuidagi kohendada.
muidu on kindel anyway, suvel jäi korraks linnavahel sesima, pikad ummikud kütsid mootori kuumaks, vesi 90-100c ja benapump ei pumpanud madalatel pööretel eam peale, lasin 15-20 seista ja sõit jätkus, jama nõuab vist pumba kohendamisest ja et vene auto sisuliselt tahabki kergelt gaasiga motiveerimist et pump oleks \"produktiivsem\".
hea on sõita meie \"kvaliteet\" teedel, augud ei pane põdema, vene auto pehmendus konstruktsioonid on lääne omadest veidi robustamad ning vastupidavamad, ....meie \"kvaliteet\" teedel
mõte käib et maha müüa, ja teistpidi nagu ei tahaks kaa, sest päris tuti auto hind ei tundu omapüsikulude kohalt mõistlik olevat, kasutan autot vaid tarbeesemena , seetõttu ajab sõiduk oma asja ära, suvel võtsin peale 300kg fiboplokke ja no prob,
auto on veits trendy, (80s) kasutasin salongi rõõmsamaks tegemiseks mõnda vanat oranzi kolhoosi aegset vimplit, funn ja jämm! klassikaline oma aja auto.