22-09-2008, 12:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-09-2008, 12:23 PM ja muutjaks oli valdo.)
Üliväganigel pilt - detailid ei paista peaaegu üldse välja.
Kui tagaratta kahvel on 26" ratta jaoks ja raaminumber puudub, siis tagakahvli ülemine kinnitus võib viidata Lvovi tehase naisterattale 1950ndatest. Aga see on vaid oletus. (Muidugi, sarnase raamiga asju tegi toona ka Harkov, aga neid jõudis siiamaale vähem - nelja Lvovi ratta/raami kõrval on mu erakogus vaid üksainus 26" harkovlane...)
Tee kindlaks, millise suurusega rattale on mõeldud tagakahvel ja tee detailsed fotod eest firmamärgi kohast, keskjooksu kohast, pumbahoidjast, tagakahvli harudest... siis saab juba oletustest enamat rääkida.
Kui tagaratta kahvel on 26" ratta jaoks ja raaminumber puudub, siis tagakahvli ülemine kinnitus võib viidata Lvovi tehase naisterattale 1950ndatest. Aga see on vaid oletus. (Muidugi, sarnase raamiga asju tegi toona ka Harkov, aga neid jõudis siiamaale vähem - nelja Lvovi ratta/raami kõrval on mu erakogus vaid üksainus 26" harkovlane...)
Tee kindlaks, millise suurusega rattale on mõeldud tagakahvel ja tee detailsed fotod eest firmamärgi kohast, keskjooksu kohast, pumbahoidjast, tagakahvli harudest... siis saab juba oletustest enamat rääkida.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18