22-09-2008, 21:30 PM
Paistab, et siin foorumis eriti matkabussi huvilisi polegi. Küll pärast valmimist kriitikuid leidub. Siis aga on juba hilja.
Üks mõtetest oli panna terve käru bussile selga. ARKist uurides selgus, et tegu oleks juriidiliselt olnud korrektne. Käru hoolikal uurimisel aga avastasin, et üks katuse pruss on saanud niiskust ja on pehkinud. Prussi oleks saanud ka vahetada, aga kadus usaldus teistegi prusside suhtes. Õnneks avastasin selle ennem bussi kongi mahalõikumist.
Oli ka mõte suurem kong ise peale ehitada. See aga läheks väga kulukaks.
Alustasin siis kongi ettevalmistamist ehituseks. Eemaldasin kongist vineerkatted ja osa summutusporoloonist.
Katte eemaldamise käigus tuli välja, et tagumised karbid on täis tolmu, veetud kauba jäänuseid ja niiskust.
Läksin estakaadile autot pesema. Pesin kogu põhja ja kongi survepesuriga puhtaks. Pärast lasin läbi kõik karbid. Et ikka kogu prahti kätte saada, lasin veel jämeda voolikuga (trassi surve) igast august sisse. Nii tüki aega erinevatest asenditest. Senikaua, kuni enam sodi ei tulnud. Kogu protsess võttis aega 3-4 tundi
Üks mõtetest oli panna terve käru bussile selga. ARKist uurides selgus, et tegu oleks juriidiliselt olnud korrektne. Käru hoolikal uurimisel aga avastasin, et üks katuse pruss on saanud niiskust ja on pehkinud. Prussi oleks saanud ka vahetada, aga kadus usaldus teistegi prusside suhtes. Õnneks avastasin selle ennem bussi kongi mahalõikumist.
Oli ka mõte suurem kong ise peale ehitada. See aga läheks väga kulukaks.
Alustasin siis kongi ettevalmistamist ehituseks. Eemaldasin kongist vineerkatted ja osa summutusporoloonist.
Katte eemaldamise käigus tuli välja, et tagumised karbid on täis tolmu, veetud kauba jäänuseid ja niiskust.
Läksin estakaadile autot pesema. Pesin kogu põhja ja kongi survepesuriga puhtaks. Pärast lasin läbi kõik karbid. Et ikka kogu prahti kätte saada, lasin veel jämeda voolikuga (trassi surve) igast august sisse. Nii tüki aega erinevatest asenditest. Senikaua, kuni enam sodi ei tulnud. Kogu protsess võttis aega 3-4 tundi