27-09-2008, 01:39 AM
Ühel õhtul ühe ikarusesõbrast kaasfoorumlasega õlle kõrvale Ikaruste teemat arutades too ei uskunud, et neid kuskil mujal peale Budapesti veel tehti. Aga palun väga - Székesfehérvár (leidke antud lehelt sõna "Ikarus").
SIIN on mõlema tehase birkad 70ndatest ja võrdluseks üks TA oma - viimase kõrval tundub Székesfehérvári oma ikka paras plakat küll (Don-1500 omaga muidugi eriti võrrelda ei anna). Vene keele oskajad leiavad Budapesti birkalt kindlasti üle ühe keelevääratuse . Ikarus Lux'idel kasutati samasugust sildimalli.
Tüüpne Székesfehérvári birka 1980ndatest. Selle (numbrite asetuse) järgi on sealt pärit ka Järva-Jaani VV viies Ikarus .
Tüüpne Budapesti birka 1980ndatest. Kaalud on kilonjuutonites, muu, ka trükivead, on endine. Antud isend on küll olnud (vist) suht haruldase 10.69 L mootoriga.
Üks E91 aastast 2004 kah, võrdluseks.
Eelneva ja ka mujal nähtu põhjal võib oletada, et Székesfehérváris laoti kokku kõik (N. Liitu saadetud) 255-d ja 256-d ja mõned 260-d, ülejäänud - 250, enamus 260-d, 280 jt. - tulid Budapestist. Parandage, kui väga puusse panen.
SIIN on mõlema tehase birkad 70ndatest ja võrdluseks üks TA oma - viimase kõrval tundub Székesfehérvári oma ikka paras plakat küll (Don-1500 omaga muidugi eriti võrrelda ei anna). Vene keele oskajad leiavad Budapesti birkalt kindlasti üle ühe keelevääratuse . Ikarus Lux'idel kasutati samasugust sildimalli.
Tüüpne Székesfehérvári birka 1980ndatest. Selle (numbrite asetuse) järgi on sealt pärit ka Järva-Jaani VV viies Ikarus .
Tüüpne Budapesti birka 1980ndatest. Kaalud on kilonjuutonites, muu, ka trükivead, on endine. Antud isend on küll olnud (vist) suht haruldase 10.69 L mootoriga.
Üks E91 aastast 2004 kah, võrdluseks.
Eelneva ja ka mujal nähtu põhjal võib oletada, et Székesfehérváris laoti kokku kõik (N. Liitu saadetud) 255-d ja 256-d ja mõned 260-d, ülejäänud - 250, enamus 260-d, 280 jt. - tulid Budapestist. Parandage, kui väga puusse panen.
Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!