06-10-2008, 11:05 AM
Sai käidud ja muljed olid ... vägevad.
Kohale jõudsin siis, kui action osa oli juba läbi ning suurem osa rahvast laiali valgunud. Esialgu vaatasin, et päris nutune koht - seitse masinat, peotäis märke, mõned karikad ning kogu lugu. Siis tuli Toivo Asmer ja surus viis pihku, kohe tekkis rahvast ka juurde ning jutt läks päris mõnusaks. Mitme mehe kaasabil sai üksipulgi üle vaadatud Estonia-20 ja Estonia-20-10 erinevused ning veidi tutvutud ka Renault' hingeeluga.
Pärast pikemat orienteerumist õnnestus labürindi lõpust üles leida ka fotonäitus. Jõudsin just kiruda, et miks nii palju toredaid pilte, mille juures pole mingisugust selgitavat teksti, kui nagu maa alt ilmus välja härra Aspelund ja hakkas otsekui varukast puistama fakte ja vastuseid minu küsimustele.
Kokkuvõttes ülimalt kordaläinud päev, kuigi tagasitee katkes sadamas ja öösel tuli kai peal autos tukkuda ning tormi vaibumist oodata.
Kohale jõudsin siis, kui action osa oli juba läbi ning suurem osa rahvast laiali valgunud. Esialgu vaatasin, et päris nutune koht - seitse masinat, peotäis märke, mõned karikad ning kogu lugu. Siis tuli Toivo Asmer ja surus viis pihku, kohe tekkis rahvast ka juurde ning jutt läks päris mõnusaks. Mitme mehe kaasabil sai üksipulgi üle vaadatud Estonia-20 ja Estonia-20-10 erinevused ning veidi tutvutud ka Renault' hingeeluga.
Pärast pikemat orienteerumist õnnestus labürindi lõpust üles leida ka fotonäitus. Jõudsin just kiruda, et miks nii palju toredaid pilte, mille juures pole mingisugust selgitavat teksti, kui nagu maa alt ilmus välja härra Aspelund ja hakkas otsekui varukast puistama fakte ja vastuseid minu küsimustele.
Kokkuvõttes ülimalt kordaläinud päev, kuigi tagasitee katkes sadamas ja öösel tuli kai peal autos tukkuda ning tormi vaibumist oodata.