07-10-2008, 21:55 PM
Mingist ajahetkest sai selgeks, et see uste alusplekk ei ole hea seal. Võibolla oli lihtsalt tunne, et duuralu plaat on parem. Nii juhtuski. Kokkukeevitatud ukse allääred läksid vanarauda ja hakkasin tegema plaadi kinnituseks ääri ukse allosa perimeetrile.
Selleks, et plaat ikka äärt mööda paenduks, lõikasin kurve natuke laugemaks. Rohelise vildikaga on lõikejoon märgitud. Väliskurve on kuidagimoodu nähä.
Plaadi lõikasin mõõtu tikksaega. Kõige raskem oli aga kopeerida tagaauku. Paika pannes seespoolt täpset äärt märkida võimatu (kinnitusäär ees). Väljast ei pääse ligi. Lõikasingi siis vähehaaval. Parandasin lõpuks liivapaberkettaga. Kui üks äär oli täpselt ära varatud, siis joonistasin selle järgi shablooni ja teise ääre tegin peegelpildis.
Sissepoole panin kaks prussi. Ühe külge kinnitub ülemine plaadi äär, teise ümber toimub paenutamine. Vahele tuleb auto aknaklaasi liim ja roostevaba neetidega kinni. Liimimise/neetimise ajaks tuleb tungrauaga plaat vasta lükata. Plaadil nii kõva pinge, et ei jõua kaua vastas hoidagi.
Tagumise karbi lasin värvist/roostest puhtaks. Pärast buvanol peale. Karp on töödeldud vist happekrundiga. See oli nii kõva, et traathari peale ei hakanud. Roostekohad ikka läbi tulnud. Praegu veel ei teagi, kas plaat läheb värvi alla või jääb haljaks.
Kui nüüd taha krundi peale saab, siis võib aknaliimi ja neete tooma minna.
Selleks, et plaat ikka äärt mööda paenduks, lõikasin kurve natuke laugemaks. Rohelise vildikaga on lõikejoon märgitud. Väliskurve on kuidagimoodu nähä.
Plaadi lõikasin mõõtu tikksaega. Kõige raskem oli aga kopeerida tagaauku. Paika pannes seespoolt täpset äärt märkida võimatu (kinnitusäär ees). Väljast ei pääse ligi. Lõikasingi siis vähehaaval. Parandasin lõpuks liivapaberkettaga. Kui üks äär oli täpselt ära varatud, siis joonistasin selle järgi shablooni ja teise ääre tegin peegelpildis.
Sissepoole panin kaks prussi. Ühe külge kinnitub ülemine plaadi äär, teise ümber toimub paenutamine. Vahele tuleb auto aknaklaasi liim ja roostevaba neetidega kinni. Liimimise/neetimise ajaks tuleb tungrauaga plaat vasta lükata. Plaadil nii kõva pinge, et ei jõua kaua vastas hoidagi.
Tagumise karbi lasin värvist/roostest puhtaks. Pärast buvanol peale. Karp on töödeldud vist happekrundiga. See oli nii kõva, et traathari peale ei hakanud. Roostekohad ikka läbi tulnud. Praegu veel ei teagi, kas plaat läheb värvi alla või jääb haljaks.
Kui nüüd taha krundi peale saab, siis võib aknaliimi ja neete tooma minna.