08-10-2008, 00:57 AM
Vahepeal siis Estonia jutu taustaks Formula Studentist kah.
Täna käisime esimest korda Rapla kardirajal selle masinaga. Kui siiamaani olime nühkinud vaid koonustega kaunistatud isetehtud rada kusagil ebatasasel asfaltil, siis Raplas peab tunnistama, oli kaif ikka hoopis teine. Boonusena saime tagasisidet paarilt vormel Renault-ga sõitva piloodi käest (ning kasulikke kommentaare ka ühelt asjaga seotud insenerilt). Tundus, et neile meeldis, sest ma usun , kui inimene töö/hobi korras tihti sõidab rohkelt aerot omava suhteliselt kerge ja võimsa rinkamasinaga ning seejärel siiski tuleb meie liikurist õhinaga välja, naeratus näol, siis midagi peab justkui hästi olema. Samuti nägime õppetunnina enda sõiduoskuse puudujääke (uskumatu kui sujuvalt pärispiloodid suutsid selle masina sõitma panna).
Kiiruse kohta niipalju, et pilootide arvates võiks FS masin kardist seal raja peal tiba kiirem olla. Korrektsuse huvides olgu märgitud, et me tegime ohutuse mõttes raja koonustega aegalsemaks ning tavaringiga võrreldavaid aegu ei fikseerinud.
Sai rohkelt andmeid kogutud ning nüüd on aeg neid analüüsima hakata...Peale selle hakkas suure paarutamise peale (sai sõidetud vast ca 50km "ringrada") auto kergelt pirtsutama ning nüüd on tarvis mõned hooldustööd teha...
Täna käisime esimest korda Rapla kardirajal selle masinaga. Kui siiamaani olime nühkinud vaid koonustega kaunistatud isetehtud rada kusagil ebatasasel asfaltil, siis Raplas peab tunnistama, oli kaif ikka hoopis teine. Boonusena saime tagasisidet paarilt vormel Renault-ga sõitva piloodi käest (ning kasulikke kommentaare ka ühelt asjaga seotud insenerilt). Tundus, et neile meeldis, sest ma usun , kui inimene töö/hobi korras tihti sõidab rohkelt aerot omava suhteliselt kerge ja võimsa rinkamasinaga ning seejärel siiski tuleb meie liikurist õhinaga välja, naeratus näol, siis midagi peab justkui hästi olema. Samuti nägime õppetunnina enda sõiduoskuse puudujääke (uskumatu kui sujuvalt pärispiloodid suutsid selle masina sõitma panna).
Kiiruse kohta niipalju, et pilootide arvates võiks FS masin kardist seal raja peal tiba kiirem olla. Korrektsuse huvides olgu märgitud, et me tegime ohutuse mõttes raja koonustega aegalsemaks ning tavaringiga võrreldavaid aegu ei fikseerinud.
Sai rohkelt andmeid kogutud ning nüüd on aeg neid analüüsima hakata...Peale selle hakkas suure paarutamise peale (sai sõidetud vast ca 50km "ringrada") auto kergelt pirtsutama ning nüüd on tarvis mõned hooldustööd teha...