20-10-2003, 10:51 AM
76-t liigub ka senini tanklates. 66-70le
arvestatud masinad käivad sellega, kui suurt
tuuri ei anna just ja süüde varaseks
keerata. Aga... EUs 76st ollust ei ole
tõesti.
Nii et ka minu poolt küsimused (algse
küsimuse täiustused) õhus:
- Kas 66-70le mõeldud (külgklappidega)
mootorile võib probleemideta 95t sisse joota?
- Kas ainus häda saab olema
väljalaskeklappide/-pesade põlemine või ka
muud?
- Kas väljalaskeklappide põlemist saab ära
hoida madala pöördega?
- Kas on ollust, mida 95 sisse segades saab
76 kätte? Või ära hoida väljalaske
mahapõlemist?
Soomlased küll väitsid, et neil ei ole
probleeme oma uunikuparki 95ga joota.
Parimat,
Valdo
arvestatud masinad käivad sellega, kui suurt
tuuri ei anna just ja süüde varaseks
keerata. Aga... EUs 76st ollust ei ole
tõesti.
Nii et ka minu poolt küsimused (algse
küsimuse täiustused) õhus:
- Kas 66-70le mõeldud (külgklappidega)
mootorile võib probleemideta 95t sisse joota?
- Kas ainus häda saab olema
väljalaskeklappide/-pesade põlemine või ka
muud?
- Kas väljalaskeklappide põlemist saab ära
hoida madala pöördega?
- Kas on ollust, mida 95 sisse segades saab
76 kätte? Või ära hoida väljalaske
mahapõlemist?
Soomlased küll väitsid, et neil ei ole
probleeme oma uunikuparki 95ga joota.
Parimat,
Valdo
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18