17-10-2008, 12:45 PM
Huvitaval kombel jätab see murdega või "küüruga" raam ratta välimusest mitte kööbaka, vaid isegi jõulisema mulje, umbes nagu hainina või küüruga kapott mõnel sportlikumal autol. Kuigi vaevalt ratta loomisel seda silmas peeti :-)
Miks see küür tegelikult vajalik oli, ei saagi aru. Kui sama kõrgusega jalgratas võib olla sirge raamiga, miks peaks abimootorjalgratta sadula-osa madalam olema? VÄiksema õhutakistuse taotlus ei tule vist kah arvesse :-)
Kas kuni restaureerimiseni on metall-pealispinnad ka vaha all, et roostetamist pidurdada või lihtsalt niisama puhastatud? Kuigi, jah, tubastes tingimustes selline kerge värvi "vahel" olev rooste vist väga ohtliku kiirusega ei arene...
Miks see küür tegelikult vajalik oli, ei saagi aru. Kui sama kõrgusega jalgratas võib olla sirge raamiga, miks peaks abimootorjalgratta sadula-osa madalam olema? VÄiksema õhutakistuse taotlus ei tule vist kah arvesse :-)
Kas kuni restaureerimiseni on metall-pealispinnad ka vaha all, et roostetamist pidurdada või lihtsalt niisama puhastatud? Kuigi, jah, tubastes tingimustes selline kerge värvi "vahel" olev rooste vist väga ohtliku kiirusega ei arene...