19-10-2008, 22:47 PM
Võta nüüd rahulikult ja alusta algusest peale.
Kas mootorit annab ringi keerata? Kompressioon välja ja saad võtmega käbist keerata.
Kui liigub võta käigukast pealt lahti. Alul kangid maha, kui sellest väheks jääb, siis plaat pealt maha. Kulunud kasti ja kangi korral on lihtne mitu käiku sisse saada. Mõni kahvel võib valesti olla, või kõver/painutatud. Mõni hammasratasplokk valepidi?
Veel hullem, kas tööriistad on kõik alles? Jäi midagi käigukasti?
Kas ja palju mootor käigukasti ringi ajab? Sõltumata võimalikust segadusest käikudega, peaksid pealt nägema kui palju miskit liigub.
Kui mootori ja kasti liikuvus või mitteliikuvus selged on, saab edasi mõelda.
P.S. Anna teistele ka teada, kui midagi teinud oled või avastanud, siis on kergem nõu anda.
Kas mootorit annab ringi keerata? Kompressioon välja ja saad võtmega käbist keerata.
Kui liigub võta käigukast pealt lahti. Alul kangid maha, kui sellest väheks jääb, siis plaat pealt maha. Kulunud kasti ja kangi korral on lihtne mitu käiku sisse saada. Mõni kahvel võib valesti olla, või kõver/painutatud. Mõni hammasratasplokk valepidi?
Veel hullem, kas tööriistad on kõik alles? Jäi midagi käigukasti?
Kas ja palju mootor käigukasti ringi ajab? Sõltumata võimalikust segadusest käikudega, peaksid pealt nägema kui palju miskit liigub.
Kui mootori ja kasti liikuvus või mitteliikuvus selged on, saab edasi mõelda.
P.S. Anna teistele ka teada, kui midagi teinud oled või avastanud, siis on kergem nõu anda.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!